POPESTRIMO ŠOLO

Sporočamo vam, da smo ponovno uspeli pridobiti projekt Popestrimo šolo. Več o samem projektu na naši šoli pa si lahko preberete TUKAJ.

HAPPY PLES

Oglejte si ples na glasbo Happy, ki smo ga plesali v okviru aktivnosti projekta Comenius.

Kamera: Aljaž Petek, Primož Vračko, Andrej Čokl
Montaža: Primož Vračko

PRIHOD 7. A IN 7. B IZ ŠOLE V NARAVI

Spoštovani starši!

Obveščamo vas, da je prihod učencev  7. a in 7. b iz šole v narava v Lovrenc predviden med 16.30 in 17.00.

ŠOLA V NARAVI 7. A IN 7. B TRETJIČ

DSC_0287V sredo smo se zbudili v prelep sončen dan, pihala ni niti sapica in v tem prekrasnem dnevu smo se odpravili v Unško koliševko. Unška koliševka je udorna jama, globoka več kot sto metrov, v kateri so rastlinski pasovi obrnjeni – na dnu rastejo smreke, na vrhu pa listavci. Posebno doživetje pa je bil dostop do jame, saj smo se s svetilkami prebijali kakšen kilometer po rovih, ki so jih med vojnama zgradili italijanski vojaki. Popoldne smo medvedom DSC_0312nastavljali malico – kruh, jabolka in meso, na bližnje drevo pa smo pritrdili kamero, ki bo posnela kosmatinca pri pojedini. V petek si bomo ogledali, kaj bo kamera ujela. Zvečer smo z lučkami odšli na sprehod, naš cilj je bil Most želja. Učitelj nam je povedal ljubezensko pravljico o revnem logarju in graščakovi hčeri Ernestini – pravljica se je seveda končala srečno, s poroko. Tudi mi smo imeli priložnost, da v reko vržemo kamenček in si nekaj zaželimo. Po navijaškem večeru – spremljali smo mariborske nogometaše – smo zaspali v minutki. V četrtek pa je eno skupino čakalo plezanje, druga skupina pa si je ogledala cerkvico sv. Kancijana in Tkalca jamo, no, vsaj vhod vanjo, saj so vode še zmerom visoke. Sedaj pa že čakamo na popoldanske dejavnosti, ko bomo zaveslali po reki Rak. Jutri bomo preizkusili svoje sposobnosti na orientacijskem teku, po kosilu, okrog pol dveh, pa načrtujemo povratek domov.

Lepe pozdrave iz čarobne dolinice reke Rak.

ŠOLA V NARAVI 7. A IN 7. B DRUGIČ

DSC_0178Že tretji dan uživamo v Rakovem Škocjanu, za nami je že druga noč, ki je potekala mirno, saj smo zvečer utrujeni popadali v postelje. Dopoldne smo menjali skupine, 7. a-razred je šel na ogled Zelških jam, 7. b pa je kolesaril do Cerkniškega jezera, ki ima v tej pozni jeseni visok vodostoj. Razgled nanj je bil čudovit, učitelj iz centra pa nam je postregel še s pravljico o nastanku jezera in povodnem možu iz Cerkniškega jezera. Po okusnem DSC_0212kosilu se je ena skupina trudila preživeti v naravi, gradili so prave pravcate bivake, druga skupina pa je spoznavala reko sedmerih imen – Ljubljanico oz. reko Rak, kot se imenuje v Rakovem Škocjanu. Zvečer so se sobe predstavile z zabavnimi točkami na Uršulinem večeru. Ker so bile vse točke ustvarjalne, se zlobna čarovnica Uršula ni pojavila in je ostala doma na Slivnici. V veselje nam je bilo spoznati tudi znanega slovenskega atleta, skakalca v daljino, Gregorja Cankarja, ki nas je učil graditi bivake.

Lepe sončne pozdrave iz Rakovega Škocjana.

PISMO IZ RAKOVEGA ŠKOCJANA

DSC_0023Tako, prva noč je za nami, ki je minila mirno, utrujeni od pustolovščin prejšnjega dne smo spali kot polhki. Na CŠOD Rak smo prispeli v ponedeljek opoldne, prevzeti od lepot kraškega sveta. Voda, jame, vrtače, udornice, naravni mostovi – narava je največji umetnik. Razdelili smo se na dve skupini, prva se je s kolesi  odpravila do Cerkniškega jezera, kjer smo se ogledali to čudo, o katerem je pisal že Valvazor, druga pa se je sprehodila do Zelških jam, kjer smo si v temi svetili z DSC_0025lučkami in bili zelo tiho, da ne bi prebudila kakšnega netopirja. Čas smo si po prihodu v dom krajšali z družabnimi in športnimi igrami, zvečer pa smo se do solz nasmejali v socializacijskih igrah. Ob desetih smo pogasnili luči in utrujeni zaspali v pričakovanju dogodivščin naslednjega dne.

Lepe in sončne pozdrave iz Rakovega Škocjana.

SEDMOŠOLCI V RAKOVEM ŠKOCJANU

Sedmošolci sporočajo, da so prispeli v CŠOD Rakov Škocjan. Pozdravilo jih je toplo sonce in razdelili so se po sobah. Sedaj se ena skupina odpravlja na kolesarjenje ob Cerkniškem jezeru, druga pa na ogled Zelške jame. Zvečer se bodo podali še na pohod z lučkami.

PO PRAZNIČNEM VRTILJAKU

DSC_1893Na naši šoli smo prvič novoletno prireditev združili z bazarjem 2006. leta. Takrat smo skupaj z novoletno prireditvijo zabeležili tudi 250. obletnice prve omembe šolstva v našem kraju. Tistega decembra smo tudi ustanovili naš šolski sklad, ki sedaj že osem let živi in bogati našo ponudbo.

Lepo nam je bilo, ko ste nas včeraj obiskali na Prazničnem vrtiljaku. Na bazarju smo za šolski sklad zbrali 1735,70 €. Nekaj voščilnic, za katere so motive pripravili učenci, je še na voljo pri informatorki. Vaša prisotnost in vaš dar je za nas velika spodbuda. Za vse se vam zahvaljujemo in vam želimo lepe praznične dni.

Otroci iz vrtca ter učenke in učenci šole ter vsi zaposleni

DRŽAVNO TEKMOVANJE IZ ZNANJA O SLADKORNI BOLEZNI

22. 11. 2014 je bilo v Velenju državno tekmovanje iz znanja o sladkorni bolezni. Udeležila sta se ga Ana Goričan in Rok Podlesnik. ZLATO priznanja je osvojil ROK PODLESNIK, SREBRNO priznanje pa je osvojila ANA GORIČAN.
Obema tekmovalcema čestitamo za dosežke in usvojeno znanje.

Mentor: Andrej Čokl

NOVOLETNI KONCERT IN BAZAR

praznicni_vrtiljakVabimo vas na novoletni koncert in bazar, ki bo v četrtek, 4. 12. 2014, ob 18.00, v večnamenski športni dvorani.

GEOLOŠKO- PALEONTOLOŠKA RAZSTAVA NA ŠOLI

fosil-720x358Oglejte si razstavo: “SKRIVNOSTNI SVET MINERALOV IN FOSILOV.”

NOVOLETNE VOŠČILNICE

OS Lovrenc - VoscilnicePred letošnjimi prazniki smo na naši šoli kot že vrsto let na podlagi risb naših učencev in otrok iz vrtca izdelali novoletne voščilnice. Od 2. 12. dalje jih lahko dobite pri informatorki. Na voljo bodo tudi na darilnem bazarju, ki bo v četrtek, 4. 12. 2014.

Po želji se lahko posebej naročijo tudi posamezne voščilnice. Sredstva od prodanih voščilnic se namenijo za naš šolski sklad. Na ta način smo lani v šolski sklad zbrali okoli 500 €. Veseli bomo, če boste novoletne praznike zaželeli na naših voščilnicah in že vnaprej se vam zahvaljujemo za sredstva, namenjena našemu šolskemu skladu.

PREIZKUSI SE V BOKSU, TRENIRAJ Z DEJANOM ZAVCEM

dejan-zavec

SEJEM PO SEJMU

Če kdo potrebuje športno opremo, pa v torek, 26. 11. 2014,  ni mogel priti na sejem, si lahko ogleda, kaj je bilo na voljo, in se poveže s ponudniki.

INFEKCIJSKA BOLEZEN ROK, UST IN NOG

Bolezen rok, ust in nog je virusna infekcijska bolezen. Je zmerno nalezljiva in se širi preko direktnih stikov s slino, izcedki iz nosu ali blatom infektivne osebe, najpogosteje prizadene dojenčke in otroke.

Reneju Pohorska cokla 2014

Rene_cokl8. novembra je bilo tradicionalno tekmovanje Pohorska cokla 2014 v Vojniku pri Celju. Tekmovanja se je udeležil tudi naš učenec Rene Črešnar, ki je osvojil 1. mesto in postal absolutni zmagovalec Pohorske cokle 2014.

Reneju iskreno čestitamo!

ABECEDA

Z veseljem sporočamo, da je naša učenka Ana Goričan sodelovala na kvizu Abeceda. Prvič je zmagala, drugič pa se žal ni uvrstila naprej. Oddaji, v katerih je nastopala Ana, si lahko ogledate na TV SLO 1, in sicer v soboto 29.11.2014, ob 9.15, in v sredo, 3.12.2014, ob 16.10. Ani pa iskrene čestitke, ker se je v Ljubljani dobro odrezala.

TRADICIONALNI SLOVENSKI ZAJTRK

medMinistrstvo za kmetijstvo in okolje je v želji zagotoviti našim otrokom kakovostno lokalno pridelano in predelano hrano, pripravilo projekt Tradicionalni slovenski zajtrk. Projekt se bo izvedel 21. novembra 2014, ta dan je tudi Dan slovenske hrane. Poučili se bomo o zdravem življenju in zdravi prehrani. V kulturnem domu si bomo ogledali predstavo Društva za boljši svet z naslovom Lepa beseda odpira vsa vrata, nato pa imeli v šoli tudi delavnice na različne teme. Najmlajšim bo lutkovna skupina Sovice odigrala lutkovno predstavo Ah, ti zobki. Naučili se bomo plesati ples, ki ga bomo 28. 11. zaplesali na šolskem igrišču in se ga bomo naučili skupaj z vsemi drugimi državami, s katerimi sodelujemo v projektu Comenius.

SEJEM RABLJENE ŠPORTNE OPREME

Sejem_sportne_opreme_2014V torek, 25. 11. 2014, od 18.00 do 19.00 v šolski avli.

TEDEN OTROKA PONEDELJKOVE AKTIVNOSTI

Objavljamo ponedeljkov program aktivnosti v tednu otroka. TO_ponedeljek

Objavljeno v Nerazvrščeno, Novice | Komentiranje izključeno

ZŽS ORIENTACIJSKO TEKMOVANJE

V sodelovanju s Planinskim društvom organiziramo orientacijsko tekmovanje, ki bo v soboto, 27. 9. 2014 ob 14.30.20140927_171722